سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ســال نــو مــبــارک بـــاد

وبلاگ مشکلات جنسی برای شما سالی بهتر از سالهای پیشین را از خداوند برایتان آرزو دارد.

بیاید تا در سال جدید و در روزهای پیش رو با کمک هم گسترش ایدز و دیگر بیماریهای مقاربتی را که یکی از دلایل اصلی آن پایبند نبودن به اصول اخلاقی و وفادار نبودن به همسر میباشد را ریشه‌کن کنیم.

حضرت محمد(ص) در حدیثی فرمودند: هرگز انحراف جنسی گسترش پیدا نمی‌کند و در میان مردم شایع نمی‌شود مگر اینکه عده‌ای در آن زیاده روی کنند. و در این صورت به بیماریها و آفت‌هایی مبتلا می‌شوند که در میان گذشتگان آنان نبوده است.

در سوره اسراء آیه 32 آمده است:

و هرگز به زنا نزدیک نشوید که کاری بسیار زشت و راهی بسیار ناپسند است.

در این بیان کوتاه نکاتی وجود دارد که اولین آن این نکته است که نمیگوید"زنا نکنید"، بلکه میگوید به این عمل شرم‌آور نزدیک نشوید، این تعبیر علاوه بر تاکیدی که در عمق آن نسبت به خود این عمل نهفته شده، اشاره لطیفی به این است که آلودگی به زنا غالبا مقدماتی دارد که انسان را تدریجا به آن نزدیک میکند...

طبرسی از پیغمبر اکرم(ص) روایت کرده فرمود: دوری بجویید از عمل زنا که شش پیامد به بار آورد:
عمر را کوتاه کند، آبرو را ببرد، روزی را کم(قطع) گرداند، در آخرت حسابش سخت و دشوار گردد، پروردگار به او خشم و غضب نماید و در دوزخ جاوید بماند.

و اینگونه است روایتی دیگر درباره دوری جستن از زنا که نقل شده است: حواریون نزد حضرت عیسی آمدند و گفتند: یا عیسی ما را پند و اندرز بده. عیسی(ع) فرمود: موسی کلیم الله به شما دستور داد به نام خدا سوگند دروغ نخورید، ولی من به شما می‌گویم: اصلا به نام خدا سوگند نخورید، خواه سوگند راست باشد، خواه دروغ.

گفتند: یا عیسی، ما را بیش از این نصیحت کن. فرمودند: حضرت موسی شما را امر کرد که زنا نکنید، ولی من به شما میگویم: هرگز فکر زنا نکنید. زیرا آن کس که فکر زما کند، مانند کسی است که در خانه‌ای زینت شده، آتش افروزد، دود آن زینت خانه را خراب و فاسد می‌کند، اگرچه خود خانه را نسوزاند.

ج;هت مشاهده تصاویری از بیماری سفلیس اینجا کلیک کنید

در برابر گسترش ایدز و بیماریهای مقاربتی پیشگام شو

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را

در قسمت نظرات اعلام کنید چون من مدتی اپدیت ندارم

و فقط نظراتتون را میخوانم

با ارسال نظرات، پیشنهادات و مطالب خود ما و دیگر دوستان خود را در دوری از روابط ناسالم جنسی و عواقب آن یاری نمایید.

 


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :8
کل بازدید : 796992
کل یاداشته ها : 105


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ